Spoločnosť CCC vstúpila na slovenský trh len v marci tohto roka a ďalej pokračuje vo svojej expanzii. K dnešnému dňu otvorila 11 obchodov a do konca tohto roka pribudne predajňa v Trenčíne. Tvárou aktuálnej kampane na jeseň a zimu 2012 je česká topmodelka, Miss World a rodáčka z Trnavy Taťána Kuchařová.
Na slovenskom a českom trhu dosiahla spoločnosť CCC v minulom roku obrat 22 miliónov eur. Tento rok odhaduje dosiahnutie obratu viac ako 28 miliónov eur, čo predstavuje približne 1 650 000 párov obuvi.
V Európe si zákazníci kupujú topánky a kabelky CCC vo vyše 700 obchodoch v siedmich krajinách. Okrem Česka a Slovenska túto značku poznajú v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Rusku a Lotyšsku.
CCC nezaspáva na vavrínoch a stále rozširuje a inovuje svoj sortiment. V súčasnosti je v ponuke vyše 2 500 modelov obuvi a kabeliek.
Obchodná stratégia spoločnosti CCC je založená na princípe „house of brands”, ktorá spočíva v predaji viacerých značiek pod jednou strechou. V prevažnej väčšine však predáva vlastné značky, ako napríklad Lasocki či Clara Barson. Obchody CCC sú situované vo veľkých a stredne veľkých mestách nad 30-tisíc obyvateľov. Nachádzajú sa vo veľkých obchodných centrách alebo retailových parkoch na dôležitých komunikačných ťahoch či v prestížnych mestských lokalitách. Štandardná plocha obchodov sa pohybuje v rozpätí od 300 do 500 m². K dnešnému dňu sa predajne CCC rozkladajú na ploche viac ako 24-tisíc m².