Leto má namále a na chrbát mu mohutne dýcha jeseň a za ním aj zima. Zalando – popredná európska platforma pre módu a životný štýl, preto zbrojí na tretiu a štvrtú dekádu roku 2020. Od konca augusta 2020 spustila predaj pánskych, dámskych a detských kolekcií švédskej dizajnovej značky Arket.
Arket je modernou značkou, ktorá zároveň predstavuje vlastný životný štýl, ktorej cieľom je pomôcť zákazníkom robiť tie správne rozhodnutia a zároveň skrášľovať ich každodenný život. Kolekcia Arket obsahuje sezónnu konfekciu, doplnky a nadčasové, základné kúsky každého šatníka.
Okrem toho tu nájdete aj parfumy, kozmetické a cestovné produkty. Súčasťou je okrem iného veľký výber produktov do domácnosti, ktoré stelesňujú funkčnú a hravú estetiku značky. Arket sa tak pridáva k ďalším značkám švédskej skupiny H & M Group, konkrétne k jej dcérskym spoločnostiam Weekday a Monki, ktoré už sú na Zalando k dispozícii.
Široký výber udržateľných módnych kolekcií značky Arket existujúcu ponuku na Zalando skvele doplňuje, pretože ponúka spolu s ostatnými značkami na platforme Zalando ten najlepší možný módny sortiment. Severský štýl totiž tento rok nebývalo frčí.
Severská móda je jednoduchá, variabilná, dobre kombinovateľná a má veľmi kvalitné produkty s dlhou životnosťou. Pohráva sa s materiálmi, dizajnom a štýlom v tlmených a neutrálnych farbách a odtieňoch. Dominuje v nich hnedá, čierna, béžová, smotanová s akcentom bielej.
Značka Arket
Značka bola ako súčasť skupiny H & M Group uvedená na trh v auguste roku 2017. V súčasnosti operuje celkom 21 predajňami v niekoľkých hlavných európskych mestách, ako sú napríklad Kodaň, Amsterdam, Londýn a Berlín. Po celom svete je prítomná v 80 krajinách. V kamenných predajniach značky Arkwt sa okrem iného nachádza vegetariánska kaviareň a cukráreň, ktorá ponúka sezónne pochutiny a propaguje moderné, jednoduché severské pokrmy.
Spoločnosť Zalando
Zalando je popredná európska módna a lifestyle online platforma, založená v Berlíne v roku 2008. Viac ako 32 miliónov aktívnych zákazníkov na 17 trhoch oblieka často od hlavy až k päte – od oblečenia, obuvi, doplnkov až po beauty produkty. Do sortimentu medzinárodných značiek patria ako svetoznáme mená, tak miestne labely. Platforma Zalando platí za ultimátnu destináciu prinášajúcu inšpiráciu, inováciu a interakciu vo svete módy.
Zdroj foto: Zalando
Autor: Pavla Košík Jelínková