Historicky prvá limitovaná kolekcia oblečenia a doplnkov Ikea prichádza do Česka. Volá sa EFTERTRÄDA, čo vo švédčine znamená „nasledovať“.
Vyvinula ju Ikea Japonsko v úzkej spolupráci s Ikea of Sweden. Dizajnérov inšpirovali fanúšikovia Ikea v Tokiu a na celom svete. V Japonsku bola táto kolekcia uvedená na trh v polovici roka 2020 a od 1. júla 2021 bude v predaji aj v Česku.
Logo Ikea v hlavnej úlohe
Ide o prvú kolekciu, ktorá ako hlavný motív využíva oficiálne logo IKEA. K oblečeniu a doplnkom sa pristupuje podobne ako k bytovému zariadeniu. Dôležitá je jednoduchosť a každodenná funkčnosť.
Dizajn s čiarovým kódom
Druhým motívom po logu Ikea je čiarový kód, ktorý zas odkazuje na náš bestseller, knižnicu BILLY, "vysvetľuje Karl Doctor, manažér predaja pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Čo v kolekcii nájdete?
V ponuke budú
- tričká a mikiny
- osušky a fľaše na vodu
- špeciálne tašky
Kde a kedy kúsky dostanete?
Výrobky z tejto špeciálnej kolekcie sú v predaji v obchodných domoch IKEA aj on-line na IKEA.cz od 1. júla 2021.
O INGKA Group
INGKA Group (INGKA Holding BV a kontrolované subjekty) je jednou z 12 skupín spoločností, ktoré vlastnia a prevádzkujú predajné kanály IKEA na základe franchisingových zmlúv so spoločnosťou Inter IKEA Systems BV INGKA Group podniká v troch oblastiach: IKEA Retail, INGKA Investments a INGKA Centres. INGKA Group je strategickým partnerom vo franšízovom systéme IKEA a prevádzkuje 378 obchodných domov IKEA v 30 krajinách.
Zdroj foto: Ikea